3x beauty & fashion trends 2017, get inspired!

Als de zon gaat schijnen en het voorjaar is, krijg ik zin om mijn kasten op te ruimen en nieuwe kleding te kopen. Ik hou namelijk veel meer van lente/zomerkleding, dan van dikke truien en sjaals. Eindelijk zijn er weer een legio aan kleuren en luchtige stoffen waaruit je kunt kiezen. 

Ik raak geïnspireerd door afbeeldingen in bladen, op websites en door mensen op straat. De make-up tinten die ik gebruik worden langzamerhand lichter en frisser. Ook hier heb ik inspiratie voor nodig, ik deel het graag met je!

De poederachtige lila/roze tinten zorgen voor een romantische look, combineer met een zachte, natural make-up. Roze is de nieuwe nudetint in 2017! Jurken en rokken mogen in elke gewenste lengte worden gedragen. Geschulpte mouwen zijn hot!


Bloemen en kleur zie je veel dit seizoen, combineer met een metallic finish op de ogen. De lippen mogen weer glanzend!


Haltertops en transparante stoffen gecombineerd met een lichte gezichtspoeder/foundation voor een gezonde, natuurlijke huid die mag ademen. 


Reacties

Populaire posts